Pagina's

zondag 20 oktober 2013

Thank You



Twee kaartjes gemaakt voor mijn lieve schoonzussen, die ons hebben geholpen met de verjaardag van Stefanie -  de ene heeft die leuke die-cuts, die ik nodig had, gesneden met haar Silhouette en de andere is meegegaan naar Toverland (thanks, José en Dorrie!). Veel Die-namics gebruikt (Hexagon STAX, Hexagons, Botanical Beauty en Thank You) en ook een Dutch Doobadoo stencil.


En ik wil ook graag mijn ''taartje'' laten zien, dat ik voor de verjaardag van mijn dochter heb gemaakt (José, special voor jou, bedankt voor de spinnenwebben!), met de Cone Treat Box van MFT. De meiden vonden het geweldig, ze hebben hier een ''stukje'' van gekregen en ook andere leuke verpakkingen met iets lekkers erin, maar mijn foto's zijn allemaal mislukt, helaas - nee, foto's maken is echt niet mijn hobby!

Bedankt weer voor het bezoek en de leuke reacties.


Today I have these two cards to share, made for my sisters-in-law, two lovely ladies who helped us with our daughter's birthday. The ''cake'' is one of my projects for the children who were invited for a great Halloween party in one of the most popular amusement parks here in Netherlands - Toverland. 
Ladies, thank you again for stopping by and the nice comments.

21 opmerkingen:

Gemma zei

wat een super leuke kaartjes, gaaf met die open hexagons erachter en je taartje is fantastisch wat een werk. Dochterlief is weer thuis, helemaal moe maar voldaan. Fijne zondag Gemma

Irene zei

Eerst al die gave kaart voor je dochter en dan die taart ook helemaal in de Halloweensfeer...zooooooo leuk Alina en je schoonzusjes hebben een schitterend "bedankje" van je gekregen!

xx Irene

Dina zei

wauw wat een prachtige creaties super mooi

Maria Therese zei

Very cool cards!

Kreatief met Maria zei

Hoi Alina
Je taartjes zijn leuk geworden, zo te zien een hele klus. De dames zullen er van genoten hebben.
Je kaartje zijn ook heel mooi geworden. Ik vind het een heel leuk idee.
Groetjes Maria

Magda zei

Twee bijzonder mooie kaarten Alina en een geweldige taart!!!
Fijne avond!
Magda

Marion zei

Ohhh... wat een leuke kaartjes !
Ook de taart is erg goed gelukt,

Groetjes Marion

Judith zei

Geweldig, die taart!!! Dat is nog eens stoer voor een jonge dame (-: Nog gefeliciteerd met haar verjaardag!

En je kaarten zijn weer bijzonder leuk!

marion zei

Wow wat gaaf zijn beide kaartjes, superzz en die taart, geweldig !! Fijne zondag, knuf, Marion

Tara Godfrey zei

WOW! Gorgeous, cards, Alina! I LOVE the layout and all the fab Die-namics that you used...the colours are fabulous too...okay, everything about them is FAB-ulous, smile!
Love the "cake" too that is SO awesome!
Hope your daughter had a wonderful birthday!
Hugs,t

Mary zei

Twee super gave kaartjes....mooi dat de hexagons in het hele kaartje terug komen!!
De taart ziet er geweldig uit!! ik ben dol op thema feestjes en kan me voorstellen dat jullie helemaal los konden met verpakkingen etc in de halloween sfeer.
fijne dag, groetjes Mary

annemarie zei

mooie kaarten hoor Alina, mooie details zitten er zo op. En die taart is super zo

groetjes Annemarie

Wybrich zei

En dan kom je bij dit bericht ....ook al zo mooi! Leuke kaarten!! En de taart die is geweldig! Wat zullen ze met zijn allen genoten hebben!

Cornelie zei

Heel erg tog je kaartjes!! En die taart, ieieie

Jacqueline (Sjakkie) zei

Je hebt weer hele mooie creaties gemaakt Alina, super gaaf!
Groetjes van Jacqueline

Renate zei

Helemaal leuk! Zowel je kaartjes als de taart zijn erg gaaf gemaakt.

-xies- Renate.

Ellen zei

Die kaartjes zijn gaaf! Ik ga voor de groene. En dan die taart... wauw!
Groetjes, Ellen

Marijke zei

Wat een prachtig kaartjes, erg mooi de open honinggraad op de achtergrond. Leuk ook de taart, gaaf!!

Groetjes,
Marijke

Unknown zei

Super gave kaarten! Geweldig leuk de taartpunten!

Anoniem zei

Wow gorgeous cards and calorie free cake is always a hit!

Unknown zei

Wooow! Amazing cake Alina. Cute as can be!
Jasmina