Pagina's

dinsdag 8 oktober 2013

My Birthday Girl


Mijn lievelingsdag van het jaar, want mijn dochter (nee, geen dochtertje meer, dat mag ik niet meer zeggen!!!, ook geen neusje, mondje etc.!!!) is jarig en voor haar heb ik deze kaart gemaakt. Dit jaar hebben we alle vriendinnen uitgenodigd voor een Halloween Night in Toverland, vandaar mijn keuze voor dit heksje van Mo Manning. Ik werd geïnspireerd door Danielle om een spookhuisje en boompje te gebruiken en mijn schoonzus is zo lief geweest om ze voor mij te snijden met haar Silhouette (thanks, José!!!!). Het papier is van Webster's Pages - ''Once Upon a Halloween''- en de tekst komt uit een stempel setje van My Favorite Things.
Bedankt weer voor het bezoek en de leuke reacties.

Today it's my daughter's birthday and this is the card I've made for her. I was inspired by Danielle to use the haunted house and tree (thanks for the inspiration, Danielle!) and I'd like to thank my SIL José who cut them for me with her Silhouette. The image is a Mo Manning digital stamp, the papers are from Webster's Pages and the sentiment comes from a My Favorite Things stamp set.
Thank you again for stopping by and the nice comments.


24 opmerkingen:

Irene zei

Wat een schitterende kaart heb je gemaakt voor je GROTE (kleine) meid Alina, van harte gefeliciteerd met haar verjaardag!! Die van mij is inmiddels 29 en blijft altijd mijn kleine meid hoor maar idd "handjes wassen, haartjes kammen en tandjes poetsen" mag allemaal niet meer hihihi!!!!!

Heel veel plezier op de scary B-Day-party, xx Irene

Magda zei

Wat leuk dat je dochter jarig is en wat een schitterende kaart!! Gefeliciteerd met beide!
Dat heksje van MO is zo lief en prachtig gekleurd!!
Ik wens jullie een heel fijne dag en een leuke Halloween Night!!
Lieve groeten,
Magda

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een gave kaart Alina,lekker griezelen met een knipoog.Het afdrukje is mooi ingekleurd en de achtergrond maakt het idd af..veel plezier met het feest..lieve groetjes Miranda

Cornelie zei

Gefeliciteerd met je dochter. Prachtige kaart, helemaal in het thema, erg mooi!

jolanda zei

schitterende kaart!

Inge Groot zei

Gefeliciteerd met je dochter en wat een superleuke kaart heb je voor haar gemaakt! Alvast veel plezier in Toverland :D

Knutsel en Zo zei

Van harte gefeliciteerd met je Dochter! Ik ben dol op Halloween kaarten en jouw kaart is schitterend.Een fijn verjaardagsfeestje.

Groetjes, Karin

sandra_w zei

Gefeliciteerd met je dochter Alina! Wat 'n schitterende kaart heb je gemaakt! Heel veel plezier in Toverland!!

annemarie zei

wat een geweldige kaart voor je dochter. Van harte gefeliciteerd en een leuke verjaardag.

groetjes Annemarie

Bernadet zei

wowww wat gaaf gemaakt Alina!!
Van harte met Stefanie!
En veel plezier in Toverland. Moet echt heel errug leuk zijn volgens onze jongste dochter (Zij heeft er nl een paar jaar gewerkt), die Halloween Night.

Kreatief met Maria zei

Gefeliciteerd met je dochter. Wat een ontzettend leuke kaart heb je voor haar gemaakt.
Groetjes Maria

marion zei

supergaaf zoals altijd,knuf , Marion

marjan zei

WOW, je hebt jezelf overtroffen met deze kaart Alina !!!!

Gr. Marjan

José zei

Wat is ie mooiiiii geworden nu hij af is. En je heb ze gebruikt. Hartstikke leuk. Gefeliciteerd met Stefanie, en een dikke kus voor haar.
José

Unknown zei

Wauw wat een schitterende kaart Alina en natuurlijk van harte gefeliciteerd met je dochter...wat zal ze met deze prachtige kaart blij zijn tis weer een waar kunst werk.


Lieve groetjes Suze

yvon zei

Van harte gefeliciteerd met je dochter en wat een onwijs gaaf kaartje heb je voor haar gemaakt. Daar zal ze zeker blij mee zijn geweest.
Groetjes, Yvon

Marianne zei

Heel mooie gedaan, ziet er toppie uit.
Liefs, Marianne

Kjersti zei

A gorgeous card Alina, love the great die cuts!
Have a nice evening!
Hugs Kjersti:)

Mary zei

Prachtige kaart Alina, en wat heb je er samen met het griezelkasteel een mooie layout van gemaakt! Ook de binnenkant met die gave boom is zoooo leuk!
Van harte met je 'grote' dochter!! En heel veel plezier op het verjaarsfeestje in griezel thema!! Dat wordt genieten!!
Fijne dag, groetjes Mary

Irm zei

wat een schitterende kaart Alina!!!
en gefeliciteerd met je dochter! Veel plezier in Toverland! Groetjes, Irm

femke zei

heey alina,

wow dit is wel een heel gaaf verjaardagskaartje geworden!!! daar was je dochter vast erg blij mee.

groetjes femke

lenywim35 zei

Aline je hebt de sfeer van Halloween goed getroffen. Prachtig kaartje.
gr leny w

Wybrich zei

Ik ben heel erg laat met reageren.....(was zo super druk)maar ik vind dit zo'n super gave kaart die je voor je dochter gemaakt hebt! En ja Alina, dan zijn het ineens geen kleine dochtertjes meer! Gaat vlug hoor!

Unknown zei

Awwww, so cute Alina. Love that tree and cute little witch. Happy belated birthday to your daughter.
Jasmina